Astrokurs på nätet.

Hej igen!
Nu är jag igång med bloggandet igen. En vecka ledighet, det säger allt! Min mamma är också på besök, till min förvåning. Jag viste inte ens att hon var på väg. Igår på morgonen när jag sov, gav hon mig en puss på kinden. Jag öppnade ögonen och där var hon. Kom som en chock! Tycker dock att det är faligt med en mamma som är på besök. Mammor vill alltid ens bästa, och hon har lagat mat non-stop i två dagar hehe. Bra för smaklökarna, men inte alls bra för figuren ;)

För inte så länge sedan berättade jag för er att jag ska börja sälja astronomi kurser på nätet. Jag tror att den ska börja säljas imorgon (om jag har tur). Och vad jag har jobbat med den!! Axeln hoppade ur led när jag precis skulle börja med den, så därför är kursen lite försenad.

Kursen kommer att kosta 99 kronor, inte dyr och ni får valuta för pengarna. Då får ni lära er från rymdkapplöpningen till universums öde.Till varje kapitel har jag ordnat ett prov, så att du kan se om du har lärt sig något. Kursen täcker all grundläggande astronomi!
Den kommer att säljas på www.minkurs.se . Om ni är intresserad så rekommenderar jag er att kika på hemsidan. Finns andra kurser också! Men självklart är min Astrokurs bäst ;).


Buzz Aldrin, min största förebild.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: