Universums slut

Hej alla!
 
I en vecka har jag stressat och stressat, och antligen ar jag i Madrid igen. Jag tog flyget till Goteborg for en vecka sen pga. min forlovningsfest. Allt fixades i sista sekund och festen blev lyckad. Dock ar jag valdigt trott, det blev ingen vila dar. Dygnet runt holl vi pa med forberedelserna infor festen och det dok upp nagot nytt varje gang. Jag ar nu forlovad och det kanns overkligt men samtidigt inte. Det tar nog sin lilla stund att vanja sig vid det. 
Nu sitter jag har i ett av ESAs bibliotek och fortsatter med mitt arbete om solen. Kollade runt pa nagra av mina favorithemsidor och sag att Universe Today har lagt upp en video om hur man tror att universums ode ser ut. Kanske ar det nagot ni vill lara er om.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: