IRF

Hej alla!

Snacka om att det har varit stressigt under dessa dagar. Har tillsammans med min mamma inhandlat massa saker och lagat en hel del mat också. Nu är äntligen allt klart när det gäller lägenheten. Vi båda förtjänar en paus!
 
Idag besökte jag IRF och universitetets avdelning. Det fanns så mycket rymdreleterade saker där och jag kände mig verkligen hemma där. Det ska bli kul att få börja med studierna igen, känner att det är dags! Nästa vcka gäller det!
 
Annars har jag inte så mycket att tillägga. Kiruna är en fin stad och jag kommer nog att trivas efter ett tag. Gillar att jag bor i centrum så att det alltid händer något runtomkring mig (bilar som kör osv.). Hur det kommer att kännas att bo ensam för första gången är en annan femma. Kommer att bli tufft!!
 
 
 

Kommentarer
Jan-Erik

Så, raketen är kvar där på gården... ingen har tagit den och skjutit upp något... du får åtgärda det :-)

Japp, låter som välförtjänt paus. Du får prova pizza med renkött när du inte orkar laga mat.

Sitter just och ser en presentation av bla de 461 nya planetkandidaterna Kepler teleskopet hittat. Vi har många grannar i galaxen :-)

Svar: Hahah ja den är kvar. Får nog göra det, den hör hemma i rymden! Renkött har jag aldrig smakat på och vet inte om jag vågar ha det på en pizza :P
Assiye Suer

2013-01-17 18:10:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: