Intervju med Forskning och Framsteg

Hej alla!
 
Som jag nämnde tidigare så intervjuade vetenskapstidningen Forskning och Framsteg mig, något som jag har drömt om. Jag intervjuades via Skype när jag var på ESA och ämnet handade om liv i rymden, mitt favoritområde inom astronomi. Nu är den uppe! Om ni vill se den så ska ni ladda ner deras app och köpa tidningen. Förutom mig så kan ni höra vad astronauten Christer Fuglesang och biologen Lars Werdelin har att säga om detta. Jag vågar inte ens titta!
 
  
___________________________________________________________________________________________
 
Nu är äntligen min nya blogg, Astrobloggen, klar! Jag kommer att skriva inlägg där, så den här bloggen blir mer som ett arkiv där ni kan läsa alla gamla inlägg. Besök den nya sidan Astrobloggen.se nu och kom gärna med feedback. Hoppas att ni gillar sidan och tack för hjälpen Simple Code Design! 

Simple Code Design
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: