Vi i Biskopsgården

Hej alla, speciellt ni från Biskopsgården!

Fick en överraskning idag när jag vaknade. Idag kan man läsa en artikel om mig och vår förening Astronomisk Ungdom i tidningen Vi i Biskopsgården. Blev lite chockad när jag såg att dem valde att ha mig på framsidan också, kul! Nu hoppas jag att det finns astronomi- och vetenskapsintresserade i Biskopsgården som väljer att bli medlem och ta del av allt som föreningen har att erbjuda! 
 
Imorgon jobbar jag på observatoriet och det ser ut att bli bra väder. Kom gärna förbi och låt mig visa er en värld som  dem flesta inte har sett (lät lite töntigt hehe)
 
 

Kommentarer
Jan-Erik

Ja, det var en trevlig överraskning i brevlådan för ett par veckor sedan. Gullig rymdfärja du har :-)

Svar: tackar! Det var den jag köpte i en av ESAs butiker ;)
Assiye Suer

2012-11-21 02:11:42
Jan-Erik

Aha :-) Själv har jag en Ariane 5 i bokhyllan.

2012-11-22 14:18:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: