"Ny design"

Hej alla!
 
Ja, ni har kommit rätt! Jag mådde praktiskt taget illa av den gamla designen. Varje gång jag besökte sidan så såg jag två block med texten Astrobloggen på, usch! Hittade en gratisdesign som jag tyckte passade bloggen. Ändrade lite på bilder och fixade länkar, och nu är jag äntligen klar!  Kanske fixar headern, men just nu orkar jag inte! Jag verkligen hatar att fixa en ny design, från djupet av mitt hjärta!! Tog mig ungefär 2 timmar att fixa denna, tänk er hur mycket personen som kodade allt fick stå ut med!
Den här gången fick det bli en ljusare variant, för jag är trött på mörka toner. Nu ser bloggen mycket bättre ut, något som den förtjänar att göra. Kan inte fatta att jag har bloggat i snart 5 år!!

Kommentarer
Fredrik

Nää, den nya designen var rena hypnos skiva! Jag kör nämligen med storskärm här, och när man kommer in på din fina intressanta blogg så täck det plöstligt med en massa gnälliga vita figurer och cirklar, och färgröra i bakgrunden så man blir snurrigt och bländat... Snälla.. ta tillbaka den gamla designen, det var bättre än det här!

Svar: Tycker du? Jag får fixa en bättre vakgrund då. Resten får jag nog ändra på när jag är taggad igen :) Tack!
Assiye Suer

2012-10-29 14:57:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: