Live diskussion?

Hej alla!

Jag har tänkt på det här med live diskussion om astronomi och vetenskap ett par gånger nu. Vad säger ni om att ha en via FB? Jag känner till en bra chatt funktion nämligen. Det enda ni behöver göra är att gilla Astrobloggen på FB. Sen kan jag bjuda in er till chatten och vi kan tillsammans diskutera allt från Big Bang till 2012 och "jordens undergång". Har man webcam så är det ett plus, jag kommer i alla fall ha min på och deltagarna kan också ha sina på om jag har förstått det rätt. Vad säger ni, ska jag bestämma ett datum? 
 
Medan ni funderar så kan ni titta på dagens APOD video, kanske får ni idéer om vad vi kan prata om. 
 

Kommentarer
Emma Hå | astrofysiker och hobbyfashionista

Jag kollade på livestreamen, det var jätteintressant! Btw så sker det en total solförmörkelse i mars 2015 som kan ses från Svalbard. Kanske vore något? =) http://eclipse.gsfc.nasa.gov/SEgoogle/SEgoogle2001/SE2015Mar20Tgoogle.html

//Emma Hå

Svar: tack för videon!
Assiye Suer

2012-11-20 20:53:41
URL: http://emmahas.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: