Snälla, rösta på mig

Just nu kan man tävla om en rymdresa på Metros hemsida. Vinnaren får känna hur det är att vara viktlös i självaste rymden!! Jag är med och tävlar och behöver röster. Så snälla alla underbara, söta, gulliga, människor där ute, rösta på mig! Jag blir otroligt tacksam!! Tänk om jag hade vunnit tävlingen, mitt hjärta bankar 10 gånger snabbare så fort jag tänker på det! Länken är:
http://metroinspace.com/se/view/csr6/En_rymdstudents_motivering . Så rösta och dela med er av länken om ni vill att en rymdnörd som har drömt om det här i nästan hela sitt liv ska vinna tävlingen <3 <3

Kommentarer
Yngve

You got my vote ;-)

2012-03-19 14:18:13
Oscar

Nu har jag röstat! Egentligen så skulle jag så väldigt, väldigt, VÄLDIGT gärna vilja vinna priset själv, men jag skulle aldrig kunna lyckas samla ihop särskilt många röster. Så se till att vinna nu, så att jag åtminstone kan få läsa om när du upplever tyngdlöshet ;)

2012-03-19 15:47:25
Assi

Tack båda två, det värmer hjärtat <3

Om jag nu vinner, chanserna är små men ändå, då kommer jag att skriva tusen rader om det! :D

2012-03-20 14:01:04
Hüsamettin

Illerim yanana gadar sanga oy virecaam Ziyaammm (K)(L)

2012-03-22 16:12:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: