Axeln ur led, igen..!!!

Hej alla!

Som jag skrev tidigare (se twitterflödet t.h.) så hoppade min axel ur led igen, 6:e gången nu...Det hände igår, trodde inte att det skulle hända igen eftersom att jag opererade den förra året. En sak kan jag erkänna: DET GJORDE EXTRA ONT DEN HÄR GÅNGEN. Dem opererade in ankrar som håller fast ledbanden och axeln förra året. Jag kan inte beskriva smärtan, det var som om stålankrarna drog hål i musklerna typ, usch. Det blev inte bättre när sjukhuset prioriterade någon annan före mig och lät mig vänta på en ambulans i 40 min. Det var de 40 värsta minutrarna i mitt liv!

Aja, det här betyder att jag inte kan röra min högra arm och då måste jag använda vänster hand istället. Ville bara säga att jag tar en bloggpaus, för det tar låååång tid at skriva med bara en hand, och ännu värre med vänster hand. Är tillbaks igen när jag kan lyfta armen över tangentbordet :)
Fick förresten en mail från 365 days of astronomi. Min podcast Astronomi for beginners är uppe igen. Vill ni höra mig prata engelska med en göteborgsk dialekt så ska ni lyssna :) http://365daysofastronomy.org/ är hemsidan. Jag har själv inte lyssnat på den än, och den är 3 år gammal! :D
Ni får ha det så bra! Jag hoppas att jag kan använda höger arm så snart som möjligt! kommer kanske twittra lite då och då för det kräver inte mycket energi. Kommer att ge er länka osv. Goood byee!

Kommentarer
P

Intressant podcast! Har inte sett den sidan förut, nu har jag lite att gå igenom, tack för tipset och hoppas din arm inte försöker rymma igen

2012-03-11 23:42:29
Assi

Hehehe min axel har en egen vilja, den kommer att försöka igen. Kul att du gillade sidan!

2012-03-14 20:20:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: