Observatoriet.

Hej alla!

Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen, men det beror på studierna. Jag har även börjat jobba på observatoriet (!!!), hade min första visning igår. Det var många som besökte observatoriet vilket var kul. Vädret var klart och det var bra seeing. Vi visade Jupiter, Venus, Månen, Plejaderna och Orionnebulosan. Alla gick hem, nöjda med kvällen.
För att få mer information om observatoriet, som visningstider, kan ni besöka HEMSIDAN. Jag jobbar på måndagar, så ifall ni har lust att diskutera om astronomi (och annat) så är ni välkomna! :)

Kommentarer
Johannes Winger-Lang

Oh spännande! Grattis!

2012-02-01 21:16:58
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Assi

tackar :D

2012-02-02 14:25:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: