Den fantastiska resa genom rymden

Hej alla!
Snart är det sommarlov och som det alltid brukar vara så öser skolan med labbar och annat innan lovet. Därför har jag väldigt mycket plugg, vilket leder till att jag inte hinner uppdatera bloggen. Tråkigt, för mina fingrar kliar och jag vill skriva världens längsta inlägg om något intressant. Får bli ett sådant inlägg när det har lugnat ner sig lite.
Jag vet inte om ni tittar på "Den fantastiska resan genom rymden", men jag tycker att ni ska göra det. Det händer mycket rymdrelaterat i Sverige fastän det inte känns så ibland.
Nu är avsnitt 8 uppe, och ni får bland annat se observatoriemuseet i Sthlm. Jag har faktiskt varit där, det finns mycket fint att titta på. Nu när jag tänker efter så är det inte lite kvar tills ni får se avsnittet med mig. Om exakt en vecka går det att se. Nästan så att jag börjar bli nervös...



Update: Hej igen. Glömde att nämna vinnaren av teleskoptävlingen. Det var Mohammed (kommentar nummer 17), grattis! Jag ska definitivt ordna fler tävlingar, så håll uppkik.

Kommentarer
Anna

Åh... Jag längtaaaaar till det inlägget :D:D:D När kommer teleskopvinnaren?

2011-05-05 16:29:50
Johannes Winger-Lang

Har faktiskt inte hunnit kolla på det ännu, får nog snart ta tag i det!

2011-05-05 20:53:56
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Marlon

Så du är astronom, och tv stjärna! :D

Har faktiskt missat det där programmet helt...inte okej!

2011-05-06 09:26:18
Assi

Det tycker jag att du ska göra! Hehhe, lite av en tv-stjärna kanske ;)



Det där inlägget kommer absolut!

2011-05-06 10:51:56
Sofia-Rymdkanalen

Va roligt att du gillar vår Resa genom rymdsverige!

2011-05-10 12:56:05
URL: http://www.rymdkanalen.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: