Sommarlov!


HEEJ alla! Nu är jag tillbaka igen. Det enda jag har gjort dem senaste dagarna är plugg och åter plugg. Men idag hade jag min sista tenta och nu har jag äntligen sommarlov! Och snacka om att jag har längtat till den här dagen. Det har varit ett tufft år. Från och med nu blir det uppdateringar!
Såg någon av er solförmörkelsen som var igår? Här var det ganska mulet under dagen, och mot kvällen blev det klarare väder men då var solen för nära horisonten. Så jag missade allt, men det kommer fler tillfällen. Nu ska jag bara njuuuta av min ledighet.

Kommentarer
Oliver

Hejsan! Jag tycker din blogg är riktigt intressant efterom att den handlar om astronomi, och jag verkligen älskar det! Men aja frågan är.. Vad händer om man liksom kollar upp med sitt teleskop i himlen? Tänk om man RÅKAR rikta den mot något starkt ljus eller något.. Kan du inte visa eller skriva någon gång hur man använder ett teleskop :$ Det vore asshysst!



Oliver ^^

2011-06-05 21:22:41
URL: http://facebook.se
Johannes

Gott med sommarlov! :-)

2011-06-08 17:46:15
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: