2012 är snart här!

Hej alla!
Imorgon är det nyår, och den 1:a är det år 2012. 2011 har varit ett ganska händelserikt år, men det kommer nog att hända mer nästa år. Mayaindianernas kalender tar slut och runt 20:e december ska jorden gå under enligt mååånga. Självklart tror jag inte på detta och jag hoppas på att ni inte heller gör det. Dock kan jag erkänna att jag har längtat till 2012, bara för att se hur mycket snack det kommer att vara kring detta ämne. Om jag får gissa så kommer inget speciellt att hända år 2012, det kommer att vara vanligt år. Däremot kommer varje händelse förknippas med den mayanska kalendern, saker som kraftiga solstormar, jordbävningar osv. Det återstår att se.
Vill ni läsa mer om detta ämne klickar ni på "konspirationsteorier" under kategori menyn. Där har jag lagt upp massa intressant om kalendern.

Med detta sagt vill jag bara önska er alla ett gott nytt år! 2011 är över, dags för 2012!
Gott nytt år önskar dem som på ISS!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: