Snabb uppdatering

hej alla!
Ledsen för att jag inte uppdaterar så ofta. Men studierna tar all min tid, speciellt nu när det är tenta snart. Men jag ska uppdatera igen innan dess. Sen opererar jag axeln och måste vara borta ett litet tag.
Tänkte visa NASAs Astronomy Picture Of The Day = APOD. Det är inte ofta en bild är så här detaljrik, eller vad säger ni? Det är en stjärnhop i ett område som kallas för Monoceros R2 nära Orion.



Kan ni förresten gissa vad jag ska göra på måndag? Ni får en hint (berättar på söndag). Och vet ni vad? Jag har fått en samarbetspartner, coolt va? Mer om det på söndag.

Kommentarer
Johannes

Ska du filmas? :O



Det liknade en "RED" kamera :p



Läskigt snygg bild förresten!

2010-10-15 23:47:01
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: