Rymdkanalen och LTU




Imorgon kommer Rymdkanalen till Luleå Tekniska Universitet med ett filmteam och intervjuar mig och min kompis. Dem ska även följa med oss på en föreläsning. Jag är faktiskt lite nervös eftersom att det var ett tag sen jag stod framför en kamera. Men det kommer att gå bra. Resultatet kommer ni att se på deras hemsida www.rymdkanalen.se . Blir nog några backstage bilder också, som jag kommer att ladda upp imorgon. How exciting!

Jag talade även om en samarbetspartner. Till vänster om bloggen kan ni se vilka det är.

Luleå Tekniska Universitet "sponsrar" mig. Vi har bestämt att samarbeta eftersom att jag svarar på så många frågor om LTU. Blev väldigt glad när jag fick beskedet! Klickar ni på länken kommer ni till deras hemsida. Snart kommer bloggen att få ett litet lyft! ;)

Kommentarer
Johannes

Härligt! Ser fram emot intervjun och fler uppdateringar :)

2010-10-17 12:21:33
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Assi

* Det stämmer ;)*

2010-10-18 16:51:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: