Videoinlägg!

Hej alla!
Första gången här på Astrobloggen, videoinlägg! Känns konstigt faktiskt, och svårt var det också. Jag tappar bort mig ett par gånger, och det beror på en sak. Jag överanalyserar allt av någon anledning, vilket ibland inte är så bra. Jag brukar tänka på det jag ska säga, samtidigt som jag pratar. Låter konstigt, men men ;).

Efter mycket funderande så ändrade jag mig och klippte frågestunden till 4 delar. Kan inte förstå att hela blev runt 12 minuter lång. Inte viste jag att jag kunde sitta och prata så länge framför en kamera. Ledsen för kvalitén, inte den bästa jag vet. Finns inget jag kan göra. Har testat att konvertera den till olika videoformat, men alla liknade varandra.

Del 1, Min utbildning:

Del 2: frågor om astronomi

Del 3: frågor om mig

Del 4: råd till er som vill lyckas.

Kommentarer
Claes

Hej, jag föredrar att läsa framför att titta på videosnuttar för det är lättare att "skumma" ifall det är något som är intressant eller ej. Men det här verkar vara en intressant blogg så jag återkommer.

2010-05-17 20:50:31
Assi

Håller med. Blir nog inte så många videonlägg. Det är bättre att skriva så att man kan bläddra igenom osv.

tack så mycket!

2010-05-22 22:14:41
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: