Video inlägg imorgon!

Hej alla läsare!
Jag har absolut inte glömt bort era frågor, dom är sparade! Det är bara det att jag har haft så mycket att göra dessa dagar, och har varit tvungen att skjuta upp det hela tiden.  
Imorgon kommer jag att spela in en video, där jag svarar på era frågor. Eller era frågor är ju redan besvarade, men jag har fått nya frågor och tänkte svara på dem med. Samlar allt i en video dvs. Så imorgon blir det ett video inlägg, för första gången faktiskt! Ska bli kul, har aldrig gjort det tidigare. Ni som har frågor, maila mig ([email protected]). Hinner nog att ta med ett par till.
Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig. Är utmattad av någon anledning! Därför får det bli en APOD bild.
God natt!

M72 som är dagens APOD (Astronomy Picture Of the Day) bild, en stjärnhop (grupp stjärnor).
Denna ligger 50 000 ljusår ifrån oss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: