Dansar loss

Det här trodde ni inte om Christer Fuglesang, eller? Jag blev lite förvånad faktiskt när jag såg videon, vet inte riktigt varför. Kanske för att han är så seriös nu med det han gör, och man är liksom inte van vid att se honom så här. Han var ju självklart (likt många andra) en galen student, så jag borde ju inte bli förvånad. Kul video iaf.

p.s. Jag kan inte läsa era kommentarer av någon anledning. Kommer ihåg att jag läste ett par stycken men aldrig godkände dem. Nu kan jag inte hitta dem. Jag struntar absolut inte i era åsikter, bara så ni vet. Ska försöka att få det ordnat. d.s.


Christer till vänster


Kommentarer
Patrick

Hehe, de trodde man inte ;)



Själv ska man se fulesang för första gången imorgon när han håller ett tal i min stad :) ska bli riktigt kul eftersom han är min "idol" också :D

2010-05-06 00:15:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: