S-t-r-e-s-s


Jag ber om ursäkt, verkligen. Måste nog vara den sämsta bloggaren! Vill verkligen blogga om hela universum, om allt som har hänt, händer och ska hända! Men jag hinner verkligen inte. Ibland har jag för många bollar i luften!
Skolan tar all tid, speciellt när jag vill göra allt på en gång. Jag har till exempel ett projektarbete på gång med min kompis.
Inte nog med det, ha börjat att föreläsa igen. Och som toppen på iseberget så ska jag operera axeln på måndag, efter det kommer jag inte att kunna använda armen/handen på ett par dagar. Så allt måste göras i 150 km/h! Stress!! Fast nu har man blivit sponsrad igen, vilket gör mig glad. Vilka det är kommer en annan dag..

Ska till Göteborg nästa vecka, så jag hoppas att det blir ett inlägg innan det. Hoppas att ni inte lämnar mig :)

update 17/12: sitter här i mitt rum i Gbg och försöker att få något gjort. men axeln värker och det är svårt att använda den vänstra handen när jag skriver. kommer att ta en paus. Mitellan ska vara på i 4 veckor, men jag är tillbaka tidigare så klart :)


Kommentarer
Emil

Lycka till med allting ! själv gör jag ett arbete om insjön, gmo, hållbar utveckling samt komplettering på Högmedeltiden och Regeringen !

2010-12-09 20:12:40
Johannes

Jag har då överseende. Hoppas de andra också har det :-)

Ta det lugnt du! Tids nog får du mer tid igen!

2010-12-10 15:59:28
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Stjärnskådaren

Klart vi fattar att skolan tar tid, blogga när du kan och stressa inte up dig över det. :)

2010-12-19 04:13:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: