Bloggen är uppe igen

Hej alla!
Nu har bloggen varit stängd i flera dagar nu, och jag har en anledning. Nej, jag har absolut inte lagt ner min blogg.
Jag har sendan 18:e Augusti varit en s.k. phösare, dvs. en person som tar emot nya rymdstudenter och ordnar aktiviteter och annat så att dem lär känna sina klasskompisar, skolan och känner sig välkomna. Det behövs, speciellt när man flyttar hemifrån och känner sig lite vilsen.
LTU:s phösare går runt med overaller (vi rymdare har svarta), glasögon och teknologmössa. Och detta gör vi i nästan 2 veckor. Det är skolans tradition. Så jag har gått runt med min phösarmundering, och idag fick jag äntligen ta av mig den. Det var kul att se "nollornas" reaktioner, för vissa trodde att jag såg annorlunda ut.
Jag stängde bloggen ett tag eftersom att jag har bilder på mig här, och vill inte bli avslöjad. Men nu är den back in business :)

Så vad har hänt under tiden? Jag har varit med i Norrländska socialdemokraten som är en tidning (en bild och mitt namn) och även en kurdisk tidning. Studierna har även börjat och allt är som vanligt igen. Jag kommer att skriva en uppdatering igen imorgon eller på fredag.  Goood night!


Så här så vi ut, Dilek och jag.

p.s. om ni knappar in www.assiastro.se så kommer ni till bloggen ;D d.s.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: