Tack!!

Hej!
Kom hem precis, från en lång programmerings lektion. Idag är det äntligen fredag! I brevlådan hittade jag två paket. Ett var från min mamma, som skrev: Hoppas att du kommer lika långt som Christer Fuglesang. I paketet fanns en bild på Christer som gör reklam för LTU. Blev jätteglad! Det är många kompisar i Gbg som tänker på mig när dom ser hans bild.

Sen så fick jag ett annat paket, och i det låg en Alissé t-shirt, med ESA loggan på. Den fick jag av Louise Sjöstrand från Rymdstyrelsen. TACK TACK och åter TACK för den. Blev ärligt talat lite tårögd när jag såg ESA loggan, för jag vill verkligen jobba för ESA. Och nu har jag en t-shirt med deras logga på. Åh, you made my day!!

Nu måste jag laga mat och sen ska jag programmera lite och skriva på min uppsats. trevlig helg!


 
Snacka om att jag kommer att ha på mig den här lika ofta som STS-116
t-shirten. Åh vad jag älskar denna!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: