JAG SKA INTERVJUA CHRISTER

HEJ ALLA!
jAG HAR VÄRLDENS BÄSTA NYHETER. PÅ LÖRDAG SKA JAG TILL STOCKHOLM OCH VARA MED I EN PRESSKONFERENS DÄR CHRISTER ÄR MED BLAND ANNAT. EFTER DET SKA JAG INTERVJUA HONOM!! INGEN ANNAN MEDIA SKA DÅ VARA DÄR NÄR JAG GÖR DET. FÖRSTÅR NI HUR GLAD JAG ÄR ELLER!?!?!
JAG SKULLE EGENTLIGEN TILL PRESSKONFERENSEN BARA, MEN NU FÅR JAG ÄVEN STÄLLA FRÅGOR TILL HONOM. KOMMER ÄVEN ATT BE OM AUTOGRAF (HAN FÅR SIGNERA MIN ALISSÉ T-SHIRT) OCH TA BILDER MED HONOM! TACK RYMDSTYRELSEN FÖR INBJUDAN!!!!

NU TILL ER DÅ. OM NI HAR NÅGRA/NÅGON FRÅGA TILL CHRISTER, STÄLL DEN HÄR. JAG KOMMER PÅ LÖRDAG MORGON ATT VÄLJA ETT PAR STYCKEN. JAG SKA SJÄLVKLART FILMA INTERVJUN OCH LADDA UPP DEN HÄR. STÄLL LITE ROLIGA FRÅGOR NU HEHE :). 
 
En annan rolig grej, jag ska till Rymdgymnasiet i Kiruna imorgon och föreläsa om Exoplaneter! Kommer att bli hur kul som hellst. Sist jag var där var jag 15 år. Skulle även till Esrange, men nu när det här dök upp så skiter jag fullständigt i det hehe. Ska endå dit på våren med min klass.

Nä, nu måste jag sansa mig. Jag sitter här och skriker/hoppar av lycka. Min mamma tycker att jag är galen!

 
Säg mig, finns det en större Christer-fan än mig?

p.s. det här är inte mitt hemliga projekt. Ingenting att göra med det jag gjorde i Sthlm för några dagar sedan. d.s.