Föreläsning 2/12.

Hej!

Idag är det Fredag, och det käns bra! Eller nja, jag sitter här och räknar matte. Echelon forms, linear systems in R^3, Matrix hit och dit. Men det går framåt.
Vill bara säga att jag föreläser den 2:a december i Teknikens hus här vi LTU. Jag kommer inte att föreläsa om mina specialämne, Liv i universum eller hur man blir astronaut och hur man lever i ISS, eller om 2012. Jag ska istället föreläsa om mig själv, för det ville dom som jobbar på Teknikens hus. Efter föreläsningen kommer ni att lära känna den riktiga Assi;). Gösta Gahm kommer också att besöka Luleå, och han ska prata om Galilei. Sen kan man gå runt i Teknikens hus, titta och trycka på alla intressanta knappar ;). Tekniken hus liknar Universeum, fast i en mindre format.

OM ni är intresserade av att delta i "Astronomi kvällen" så är det bara att maila mig på [email protected] . Då skickar jag en inbjudan.

Och en sak till, snart ska jag lotta ut fler Astrokurser. Det blir mellan 5-10 kurser som ska lottas! Så håll utkik lite längre fram.
Med detta sagt vill jag säga god natt och trevlig helg!

p.s. Fredag den 13:e idag. Rädda eller ;)? Nej, trodde inte det  d.s.

Kommentarer
Henrik

Låter spännande! Hoppas jag har tid att gå dit bara... :)

Kan vara bra att nämna att det är gratis för studenter vid ltu att besöka teknikens hus.

2009-11-16 15:22:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: