Vissa har för mycket fritid, för mycket.

Du måste skoja?! Vet inte vad jag ska säga...Titta själva. Kan sitta här och skriva hundra rader om detta, men äh. Ni får istället titta på videon och skratta ;)

Och gissa vad. Kommer ni ihåg när jag sa att mitt okular blev slutet i Ryaskolan. Jag träffade iallafall en man vid namn Per Stymne i Sätila. hade pratat med honom tidigare genom NSAA (inte NASA ;)). Han sa att han ska skicka två Meade okular till mig som han inte behöver längre. Hur SNÄLLT är inte det egentligen?! Blev väldigt väldigt glad!

Kommentarer
Dilek

Fann va schyst av Per Stymne att han skickar ;)

nu kan vi kolla ännu mer på månen... Schysssssssst!

2009-05-04 18:55:44
christofer

Det är ju inga byggda "landskapsformationer" han har hittat - då t ex de raka strecken är för raka och inte följer den omkringliggande naturliga bergsomgivningen.

Det är i stället troligen någon sorts störning under transformeringen av bilderna tillbaka till jorden som han tolkar som byggnader och vägar. Tror jag.

2009-05-05 00:21:45
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Yes, han är jättesnäll! Vi testar att se månen igen då ;).



Ja, det är ju det som är grejen. Det är ju inte artificiellt landskap. kanske ett bevis på att det har strömmat vatten på Mars' yta en gång i tiden?

Det är som att titta på gubben i månen och säga: Det där är ett människo ansikte! Det bor månfolk på månen men dom gömmer sig under ytan eftersom att atmosfären är för tunn! Same same. Det finns dom konstigaste, roligaste och knäppaste människorna på youtube, och jag lyckas alltid hitta dem ;)

2009-05-05 10:30:01
christofer

He he... Här skulle man kunna använda sig av uttrycket "som flugorna som dras mot skiten", men jag tror jag avstår och hoppar över det. ;-)

2009-05-05 18:53:26
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

ahaha precis:P

2009-05-05 22:47:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: