Vilka ser ni upp till?

Jag satt och tänkte på ordet inspiration. Inspiration är väldigt viktigt i livet. Utan det hade livet varit tråkigt faktiskt. Man behöver även se upp till någon! Vilka inspirerar / ser ni upp till? Här är min top 3 (oberoende ordning).
  
1. Christer F. Det vet ni ju redan. Hur många gånger har jag inte skrivit om honom liksom?
2. NASA. ALLA känner till NASA, för dom är störst i världen när det gäller rymden. Dom upptäcker nya saker nästan varje dag, skickar sonder och astronauter till rymden, har egna rymdfärjor, är duktiga... Ja, ni förstår.
3. Edwin Aldrin, honom ska jag träffa en dag! Måste! Vet någon vart han bor?


God natt alla!!

Kommentarer
Raghid

ja ser upp mycket till shakira o britney, älskar deras personlighet, speciellt shakira, hon e underbar kvinna o människa , samma med brittney, för hon är så stark person. och ja kan säga att halva min klädstil är stulen från dom :)

2009-05-26 23:09:33
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

naaw. ja Shakira håller jag med om.Britney är nog också en bra människa,även om medier visar hennesdåliga sida hela tiden. :D

2009-05-27 12:46:56
christofer

Visste du att Buzz svenska förfäder var smeder och kom från Stjärnsfors, Värmland? På http://buzzaldrin.com kanske du får svar på var han bor...



Idag och fram till 31 maj kommer han att vara på "National Space Society's 28th International Space Development Conference" i Orlando, Florida så vill du träffa honom så åk dit! =)

2009-05-27 23:03:12
URL: http://twitter.com/cicerocom
Assi

Ja, jag viste att han hade svenska släktingar. Och att han har besökt Sverige tidigare och kanske gör det iår?!

2009-05-28 13:18:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: