STRESS.

Tjena alla!

Kom hem precis, och är utmattad! Ryaskolan fick mitt astronomi prov, och jag satt i 1 timme och bara rättade prov. VÄLDIGT många prov. Nu vet jag hur lärarna har det!
Visning idag som ni vet, och idag kom det faktiskt en brittisk kille och lyssnade. Roligt att höra lite brittiska, svårt att första faktiskt :P. Måste också ordna så att en journalist kommer till Sjumila nästa vecka.
Imorgon ska jag undervisa Sjumila igen, övningsköra i ett par timmar, snabbt till stan och sen till observatoriet. Därför blir det en riktig uppdatering på fredag istället ;). Nästa vecka är det lika mycket stress, men efter det är det bara luuuuuuugnt :)! Go'natt alla!


Jag och Jean-Louis Heudier  :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: