Se Hubble repareras live!

Hej alla!

Övningskörde precis, kom hem nyss :). Ska strax till Universeum med mina små kusiner. Länge sen jag var med dem, så jag bjuder på Universeum inträde. Ni vet säkert att Hubble teleskopet repareras. Man kunde se den första rymdpromenaden för någon dag sedan, och den andra kan ni se 14:15. Antingen går ni in på NASA.gov och klickar på NASA tv. Eller så ser ni det live från Aftonbladet. Som sagt 14:15 kan man se denna, nästan historiska händelse.

Jag klarar inte av att sitta framför datorn. Alla som är vän med mig på facebook vet vad jag talar om. Men snart ska ni läsare få reda på det, när jag är 100% säker. Ojojj vad nervös jag är, kunde inte sova igår kväll!
Ha en trevlig dag alla! // Rymd-Assi

Kommentarer
Amanda

Jaså, vad roligt! Hur kom det sig då, något med skolan eller?

Ja just nu känns det jävligt tungt faktiskt. Min lilla häst.

2009-05-15 14:17:34
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: