Du kan ha en tvilling, i en annan värld bara.

Hej alla!

En sen uppdatering hehe. Jag har suttit och pluggat på teori, designat fina diplomer år barnen och skrivit klart (känns inte så) om rymdfärder och allt som ska sägas när Vetenskaps festivalen startar. Det är faktiskt lite svårt, för det enda vi har är skisser, idér och teorier. Nu tar jag en paus!
Tittar på astronomi dokumentärer. Vet inte hur många jag har sett, ett tjugotal säkert. Den här tycker jag är intressant, något som ni kanske vill titta på. Parallella universum, en konstig teori!  Hur kommer man på något sånt här egentligen?
Att ens tvilling eller en person som är lik dig finns i en annan universum som är några milimeter ifrån din egna. Är inte astronomi och fysik intressant?

Just nu sitter en person som ser ut precis som du, på en planet som ser ut som jorden, i ett likadant solsystem och en likadan galax, och har precis som du läst de första raderna i den här artikeln. Fram till nu har era liv varit identiska. Men nu slutar din dubbelgångare att läsa och bläddrar vidare fram till serierna, medan du läser vidare. // DN.

Kommentarer
DileeeKo

Läskigt

2009-05-03 15:06:54
Assi

aaa. Tänk dig, en annan galen Dilek. Mycket läskigt :P

2009-05-03 15:14:28
URL: http://astronomi.blogg.se/
Dilek

Hahahahaha jaaa;D Mycket...

2009-05-04 09:40:49
Assi

ahhahah :D

2009-05-04 10:55:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: