Atlantis hemma.

Hej alla!

Säger bara, varmt väder och sommar är inte bra för bloggen. Man vill ut istället för att sitta och blogga, det erkänner jag:)
Snart ska jag ta ut kaninerna, dom behöver springa lite. Men innan det ett inlägg.
Ni har säkert läst att Atlandis gänget har varit i rymden lite för länge. Det blev "No Go", dvs. dom fick inte landa. Beror på vädret tror jag. Men nu har domäntligen landat, och ALLA pustar ut. Man ska t.om. göra en 3D film av hela Hubble uppdraget har jag hört. Coolt, den kommer jag lätt att se på om den visas i Sverige!

Uppdaterar lite senare. Nu ska jag äta frukost och sen ut!!

Perfekt landning!!

P.s. Christers senaste nyhetsbrev hittar ni här http://www.rymdstyrelsen.se/fuglesangnybrev_2_16.shtml .
"Nu ska jag förbereda grillen. Snart kommer hela besättningen hem till oss för en avslappnad kväll tillsammans". Säg mig, vem hade inte velat vara där med HELA besättningen?!??!?!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: