Änglar och demoner

Heej alla!

Hemma igen! Filmen var jättebra, men den var absolut inte som boken. Bitar ur boken fanns inte med och slutet var ju helt annorlunda. Illuminati diamanten visades inte! Fyra tummar utav fem får filmen! Dock kände jag hur mitt astronomi intresse växte när jag såg på filmen, för den handlade om Galileo, lite astronomi och en vetenskapsmans rätt. Grym film, otroligt grym film!

Diamanten med dom fyra elementen, Earth, fire, air och water!

Det bästa med den här dagen var nog när jag och Dilek gick runt i stan. I femman huset fanns det en hörna där läkare visade vilket sockervärde man har osv. Så gick jag fram till en läkare som skulle mätte min puls. Han passade också på att fråga vad jag studerar. Jag sa att jag är astronom, och ni skulle ha sett hans ansikte!!! Åh, han blev så glad. Kommer aldrig glömma hans ansikte, aldrig!

Nåja, nu ska jag hålla på med min Youtube video lite grann. Hinner nog inte publicera den idag. Imorgon ska jag se Herchel/Planck uppskjutningen på Universeum;). It will be great! Min youtube video blir klar på Fredag tror jag. vill inte bara blanda ihop något, det ska bli bra också ;)
jag vet också att det är dåliga uppdateringar, men jag är så utmattad. Förra veckans stress tog mycket utav min energi. Men jag ska nog komma på något att skriva om, även om jag har skrivit om ALLT som finns när det gäller astronomi :) Go'natt på er alla!

Kommentarer
Amanda

Vad spännande det verkar med astronomi.. funderar på att läsa nån kurs i det nästa år :)

2009-05-14 08:53:57
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Assi

ja, astronomi är riktigt intressant! En lektion och du är FAST ! ;)

2009-05-14 20:35:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: