3 föreläsningar och 1 visning senare...

Tjena alla!

Jag är TRÖTT, som ***. Gick på tre föreläsningar, hann aldrig till Malcolm Fridlunds. Det var väldigt intressnat och jag lärde mig lite nytt :). Föreläsarna heter Boris Dintrans, André Brac och Jean Louis Heudier. Glad att jag hann med tre stycken :). Jean Louis Heudier var en rolig person. Han tog fram ett rep som visade var varje planet befinner sig, i en liten skala då. SÅ han behövde hjälp, för repet var långt. Då pekade han på mig och bad mig komma upp på scen. Där stod jag, kunde inte sluta att le och hjälpte honom. Fick en applåd när jag gick ner ;) Roligt. Sen kom han fram till mig och gav sitt business card till mig. Tackar! Christian tog foto på mig, publicerar ett när jag får dem:)
Sen var det ju visning, och det gick bra :). Dock orkar jag inte skriva me. Är trött, vill sova. Ska vakna tidigt imorgon, för jag ska undervisa Sjumilaskolan. Efter det övningsköra. Sen efter det, hem och vila lite, för att sedan dra till observatoriet.
GO'NATT, Scrubs börjar snart!

  
ESA bussen.                      Golfbollen ;) ESA♥            Boris Dintrans
  
André Brac                        Jean Louis Heudier        Och jag med Vetenskaps festivalens tröja!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: