30 frågor

Hej!

Tillbaka fårn observatoriet. Blev två visningar idag! Och det är alltid lika roligt när man får beröm, att besökarna tyckte att det var intressant.  Nu tänker jag svara på 30 frågor, så att ni får lära känna mig ännu mer ;) Tycker att sånt här är roligt :P

1. När gick du upp idag?
08.45

2. Senaste filmen du såg på bio?

Changeling

3. Favorit Tv-programm?
The Simpsons, Scrubs, alla CSI, Family Guy, Dexter och Desperate Housewives. Ni vet ju redan att jag måste se ett Scrubs avsnitt innan jag somnar ;)

4. Vad åt du till frukost?
Två smörgåsar, ett kokt ägg och apelsin juice.

5. Vad är ditt/dina andranamn?

Jag har inget.

6. Din favoritmat?
Jag älskar allt som är exotiskt. Men när min mamma lagar Spagetti med köttfärssås!! Blir 10 portioner.

7. Vilken mat gillar du inte?

Piskbullar, eller ärtsoppa (usch).

8. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Jag har inte köpt en CD sen jag var 13 år gammal, för jag lyssnar bara på radio. Och då blir det Rihanna.

9. Vilken bil kör du?
Övningskör en Nissan.

10. Vilka sport utövade du när du var yngre?
Har spelat tennis, hållt på med gymnastik (fick guld en gång!), spelat fotboll och nu dansar jag ;).

11. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Hatar folk som vill veta allt om ALLA

12. Vilka är dina favorit kläder?
Vit skjorta med jeans

13. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Kennedy space center, utan tvekan!

14. Favorit klädmärke?
Blandat just nu. H&M kanske.

15. Vart vill du dra dig tillbaka?
I Luleå så klart

16. Favorittid på dagen?
05,00 då sover jag som djupast!

17. Var är du född?
Celep/ Turkiet

18. Vilken är din favorit sport att se på?
Fotboll!.

19. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola

20. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

21. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Nattuggla, är ju amatörastronom;) 

22. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har en hemlighet! Ni får inget veta.

23. Vad ville du bli när du var liten?
Tennisspelare, gymnast, veterinär, fotbolsspelare, allt möjligt!

24. Bästa barndomsminnet?
6:ans klassfester hahaa!

25. Favoritdag i veckan?

Lördag och söndag.

26. Äger du en cykel?
Yes.

27. Vem fick du senaste mailet ifrån?
Från en journalist :)

28.Vad ska du göra i sommar?
Ska till turkiet som vanligt. Iår ska jag besöka Ankaras observatorium :)

29. Läggdags?
00.30 säkert

30. Vad sysslar du med just nu?
Tittar på Scrubs och tänker på LTU!

Good night alla!

Kommentarer
Henrik

Kennedy space center? Skulle du inte hellre åka till månen?

2009-03-31 00:20:13
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Dileeeeeeek

Hahaha klassfester :p HAHAHA!! Det var de bästaaa(L) Och roligaste

2009-03-31 00:39:43
Assi

ahahha Dilek. Dom knäckte!

Ja, självklart vill jag til Månen. vill t.om. till Pluto. Men jag tror att frågan menar en plats i jorden :S

2009-03-31 10:20:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: