Missa inte detta..

Hej alla!
Har inte uppdaterat på länge. Igår jobbade jag till 22, och övningskörde på morgonen.

Ikväll kan man se ett meteorregn faktiskt, oj förlåt mig, 2 meteorregn. Så har ni fint väder, gå ut vid skymningen och stanna ute. kanske får ni se ett par stycken. Ikväll ska det vara stjärnklart, kanske borde jag gå ut? Självklart ska jag ut! Läs mer på Universe today!

Och igår kunde man se en rymdpromenad som NASA visade. Astronauterna håller på att installera en till solpanel, vilket betyder en sak. ISS kommer att bli det andra ljusstarkaste objetet man kan se en stjänrklar natt (efter månen då).


Ha det så bra alla! Jag måste träna på svenska ord, till högskoleprovet ;).

Kommentarer
Alm

använd inte de orden du kommer lära dig för ofta.. de orden du lär dig för högeskoleprov gör dig till en annan människa om du använder dem för mycket:)

2009-03-22 19:24:55
Assi

ahahha a precid :D!

2009-03-22 20:41:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: