En till fråga :)

Hej alla!

Den här helgen så har jag bara suttit och skrivit. Skrivit en massa. Nu mår jag illa. Har fixat 3 bildspel nu. Dvs. har skrivit ner 20 sidors astronomi.  Sen har jag även skapat en Facebook grupp som heter ESA...". Joina den vetja!

Men nu en fråga till er alla. Vad säger ni om en chat, här på bloggen? Jag kan nog ordna det. Då kan alla som vill disskutera astronomi, som: varför har vi inga rymdfärjor, finns det liv i Mars osv...?
Kommentera om ni tycker att jag ska ordna det. Säg gärna vilket TID som är bäst för just dig. Sen ska jag försöka att ordna en tid som alla kan.
  Som t.ex. nu på onsdag kl. 21?


Kommentarer
christofer

Går det inte att implementera en YellBox.com-chat i bloggen, som på GAK-forumet, och lägga den t ex på startsidan?

Då behöver man inte boka in sig i förväg för en viss tid, utan kan enkelt och bekvämt ställa en fråga när det själv passar! :-)

2009-03-08 23:31:00
URL: http://www.gakforumet.tk
Alm

låter skojigt

2009-03-09 06:11:48
Assi

*Yes. kan fixa en Yellbox också. Men vill ha en disskusion :)!

2009-03-09 13:55:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: