After rain comes sunshine..

..Nu förstår jag innebörden med detta uttryck. Ja, det blir nog ingen poddsänding för min del.  Men gissa vad jag fick i brevlådan idag? För det första en inbjudan till Observatorie museet i Sthlm den 14 januari. Självklart ska jag dit. Om jag minns rätt så börjar presskonferensen klockan 10, så efter det är jag ledig heela dagen. Ska definitivt dit, för den 14:e ska dom inviga en ny utställning som handlar om disskusionerna kring liv i rymden från 1600-talet till idag. Jag får tyvärr bara ta med mig en kompis. Arvid och Alexandra är ju ihop, så jag kan inte välja en av dom. Därför planerar jag att gå dit själv, but who cares? Kommer att bli skit skoj!

Och jag fick ett till brev hemskickat. Jag ska till posten och hämta ett paket! Och jag vet redan vad det är i det. NASA grejerna som mamma beställde till mig. Min födelsedags present. Jag fick även en jätte vacker ring. Antika saker är något jag verkligen älskar. Kanske för att jag ville bli en arkeolog när jag var yngre? Vet inte, men i alla fall. Jag har böcker från 1800- talet och annat som är gammalt. Min mamma köpte en ring, från 1943! Den är jätte vacker. Så jag tackar henne för det ;D.  Bästa morsan ever!

Nu tänker jag bara sitta och titta på tv, äta lite och sen åka till Lindholmen. Paketet ligger där. God I'm happy! Astronomi året gör mig så glad hihi :D. Ha en trevlig dag alla!!

 
Sumeya och Dilek försökte att inponera på mig, med sin magdans. Jag blev inte imponerad ahah. så jag gick upp och visade hur en riktig magdansös dansar ;). Gick inget vidare, för jag skämdes så otroligt mycket. Tänka sig, jag vågar dansa inför en publik på 300 pers. men inte inför två barndoms vänner. hmm...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: