Vad vill ni lära er?

Jag känner att jag har noll inspiration. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om (: . Kan inte ni säga vad ni är intresserade av, så att jag kan skriva om det ? Hade hjälpt otroligt mycket :).
Nu tänker jag iallafall lyssna på alla poddsändningarna på 365 days of astronomy. http://365daysofastronomy.org/ .
Har missat en hel del som jag behöver ta igen. 23/8 är det min poddsänding. Känner mig nervös när jag tänker på det.

Det här måste ni se. Jag varnar känsliga tittare. Aftonbladet tv . Uschhhhhh!!!

Kommentarer
Henrik

En av de saker som fascinerar mig mest med rymden är det allra mest storskaliga: universums expansion, dess utveckling och framtid. Kanske nåt att gräva ner sig lite i?

2009-02-04 22:10:42
Assi

Okay :). Tycker också att det är väligt intressant!

2009-02-04 22:35:51
Dilek

Åhhh herre min GUD säger jag bara!!!! Jag svär och hoppas på att Gud gör så med deras äckliga skallar också!! Häng dem!! Fyfan...

2009-02-05 01:14:16
Assi

Jag håller med det äckligaste jag har sett någonsin! Dom är ett skam åt den brittiska armen. dom måste straffas!

2009-02-05 10:03:10
Raghid

asså gud ska jag hämta en krokodil som ska bita av hans huve så får han veta hur det känns, shit asså dom jävlarna har förstört irak ja har lust och ta dom till ett hus och låsa in dom och gasa ihjäl dom sen bränna upp huset och låta dom explodera och bajsa på deras skräpkroppar som är kvar

dem har ju förstört mitt hemland totalt asså

2009-02-08 21:36:12
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

förstår dig 100%. En krokodil borde bita av hans huvud!

2009-02-08 22:56:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: