Vad vet du om hur det är att vara invandrare????

Fick en kommentar av en viss Maria som inte ens vågade lämna någon e-mail eller något. jag känner inte igen henne.
Din kommentar gjorde mig förbannad.

Vad e du för invandrare egentligen som babblar massa gojja! Asså tyst med dig okej, hur ska dom gå i skolan utan underhåll och samtidigt kunna leva äta mat köpa kläder etc etc min pojkväns familj är från egypten och dom lever på social! Du är bara en liten krikskadad blatte som försöker smälta in bland oss svenskar men får ingen respons! Just shut you damn mouth ok! Lev som en invandrare för svenks är du inte och kommer aldrig att bli heller för den delen!
Buhhh bye

För det första, du känner inte igen mig. Vadå lev som en invandrare för svensk är du inte. När har jag försökt att bli svensk? Har du läst det någonstans i bloggen? Hur lever en invandrare? Du har ingen aning, för du är ingen. Grejen var att jag kommenterade en grej om bidrag åt invandrare. Att jag känner några som går i skolan bara för att få pengarna. Med skola menar jag Komvux. Tyvärr, vissa gör så. Inget att förneka. Då reagerade den här tjejen på min kommentar. Dock var hon mycket arg när hon skrev detta, ni ser det själva. Men jag lever bland invandrare och jag vet vad som pågår. Hon menar också att det lilla man får av skolan, tror att det är ett par tusenlappar, är något man kan leva på. Är inte säker. Hyra och mycket annat ska betalas med hjälp av dessa pengar? Därför får man socialpengar!! Jag kan garanterat säga att det inte funkar. Jag sa även att invandrare borde lära sig det språket när dom flyttar hit, att det borde bli obligatoriskt. Jag känner dom som inte ens kan språket, och har bott här längre än mig. Men alla har sina åsikter

Och jag är en "blatte", men stavar bättre än dig som är svensk. Tänk på det ;). Synd att du inte lämnade din e-mail, så att vi kunde ha en lååång disskusion om hur det är att vara "blatte".
Dags att jobba och tjäna pengar ;) Och kom ihåg detta, när jag en dag blir astronaut så kommer dom att kalla mig för sveriges första kvinnliga astronaut, och dom kommer att kalla mig för svensk ;)

Kommentarer
Alm

ja vad ska man säga.... det enklaste är att bara låta bli att fortsätta diskutera med en sådan person.

2009-02-18 16:44:36
Assi

Ja, eegentligen borde man göra det. Men det hade varit så kul att bara disskutera med henne. hon tycks veta allt om invandrare, bara för att hon har en egyptisk pojkvän. En sak vet hon dock inte....

2009-02-18 17:20:22
Henrik

Hahaha vilket köttmongo! =)

2009-02-18 17:27:14
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

hahahaha :D

2009-02-18 17:45:45
Raghid

vafan er ehon egentligen ville komma fram till,? hon babblar bara juh

2009-02-18 17:51:01
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

aa verkligen. Blablablabla lev som en invandrare blbla :P

2009-02-18 18:41:25
Stjärnskådaren

Så ohyfsat och fördomsfullt. Vad menar hon med att man ska leva som en invandrare? Man får väl vara som man vill...?

2009-02-19 14:38:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: