Utmanad.

...Och Lina har utmanat mig! Uppdraget är att gå in i mappen Mina bilder på din dator.
Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.

Well, det blev bilden jag tog igår.

Hippie- astronom ;). Tog den efter visningen, den lyckade visningen. Såg att min gamla lärare var nöjd :)! Universeum ville ha en bild och en kort sammanfattning om mitt föredrag. Passade då på att ta den här bilden.
Ser väldigt väldigt trött ut på bilden. och jag var det också;).
Nej, dags att fortsätta med mitt föredrag. Lite jobbigt när man inte har power point och en 60 dagars trial på office. Men men, snart köper jag office :) Och gissa vad, det snööööar som f*n här i Göteborg. Äntligen, vitt guld! :P.


Kommentarer
Per Stymne

Varför köpa MS Office när Openoffice är gratis?

2009-02-20 13:53:55
Assi

vet ej, har alltid tyckt att MS office är smidigare. man får även power point, word och allt annat som kan behövas :) Självklart köper jag allt på tradera. Så virusskydd+ office kommer att hamna runt tusenlappen vilket är bra;)

2009-02-20 14:08:16
Per Stymne

Jag kastade ut MS Office för några år sen, och gick över till Openoffice. Gör presentationerna i Impress, som är lika bra som PP. Och så kan man göra pdf:er av alla dokument.

And I never looked back at MS Office...

2009-02-20 14:31:09
Lina

Cool stil, jag tycker världen behöver fler Hippie-astronomer. :)

2009-02-21 02:40:58
URL: http://leajonsson.blogg.se/
Raghid

Jag har lyx :P



När mina syskon köpte en ny data så fick dom med virusskydd i 3 år tror jag som man kan installera om och en speciell program som kostade mycket för inspelning och bränna osv, och det värsta var att vi fick office paketet med, sparad på en separat hårdisk xD, nu har jag alla dom gratis på datan livet ut, fast det är 2003 inte 2007

2009-02-21 09:40:01
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

ahaha :D.

Yes, jag har samma sak i min gamla dator, som jag köpte typ vid 2003. då fick man allt. tråkigt att man inte fick det denna gången :( aja ;)

2009-02-21 12:16:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: