Stargazers, look here!

Hej alla!

Jag kör bara bättre och bättre :P. Det gick grymt bra idag. Dock blir jag lite nervös/stressad vid korsningar. Rondellerna fixar jag alldeles utmärkt ;D hehe.
Åh, vilken härlig dröm jag hade. jag drömde om att jag hade ett nytt och större teleskop, där jag kunde se Mars mer detaljerat och månen drömde jag också om:). Härligt!
Idag ska jag på fest med kompisar. Länge sen jag gick på en. Hoppas att det blir kul. Därför får ni en uppdatering imorgon:) Ha en trevlig lördag!!

Februari himlen :)

Och vill ni följa kometen Lulin som jag? Åvan har ni datum och vart den
befinner sig då. Good luck stargazers!

Kommentarer
christofer

Tack! Nu kan man ut å kika åt rätt håll åtminstone! ;-)

2009-02-07 21:58:33
URL: http://www,gakforumet.tk
Assi

no problemoo :)

2009-02-08 09:40:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: