TV4 och frimärken.

Heej alla!

En underbar dag idag. När jag kom hem såg jag ett brev. Öppnade och ser att Thorsten Sandberg, Posten frimärken.
För det första fick jag astronomi frimärkerna, dom jag aldrig köpte (trodde att dom såldes i butikerna, vilket dom inte gjorde). Så nu har jag dem :D. Sen skrev han att Christer Fuglesang ska pryda dom svenska frimärkerna som ska säljas den 24 September. Så goda nyheter. Denna gången måste jag köpa dom! Utan tvekan. Tack för ditt brev ;D. Blev jätteglad! Fick även två jättefina bilder på Christer F. Hans brev och allt annat jag fick har jag sparat i min speciella astronomi bok ;D

Sen ringde tv4 mig, och frågade om dom kunde filma mig på Torsdag. Det blev inställt sist, så denna torsdag ska det filmas! Ni som bor i Göteborg kommer att se mig i tv4 nyheterna, vet inte om det är samma dag dock :). Ska bli jättekul. Synd att jag är så nervös! otroligt nervös. Och det beror på en grej. Jag ska guida Hvitfeldtskas astronomi grupp, gymnasiet jag gick på förra året! Och min gamla lärare kommer. Ååh, kommer att vara så nervös. Nu gäller det att sitta i soffan och läsa så mycket astronomi jag kan. Måste ju impress ;).

    
Nu har jag lite saker att se fram emot :). Det här året är nog det bästa året, någonsin!

Kommentarer
christofer

Vet inte hur många gånger jag har sagt det tidigare men det tål att säga det igen: Det är bara att gratulera till framgångarna! :-)

Hoppas att det går bra med TV4 och med astronomigruppen!

2009-02-17 22:31:27
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

tack, blir lika glad varje gång :)

2009-02-18 13:15:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: