Namnge Node3

Tjena alla!
Jobbar tyvärr, och har en rast nu :). Läste en artikel på dailyastronomy.

NASA needs your help! They are looking to name the newest section of the International Space Station, Node 3, which is scheduled to be delivered by the Space Shuttle Endeavor in late 2009.

Så, har ni några tips så är det bara att skicka nin ditt förslag. Hemsidan är www.nasa.gov/namenode3 . Jag har redan skickat mitt förslag, men om ni tittar på hemsidan så ser ni att namnet "Serenity" har fått flest röster Vinner ditt idrag så får du ingen credit, vilket man borde få. Men aja ;)

Kommentarer
christofer

Jag föreslog namnet på gallileos föregångare - alltså namnet tychobrahe.

2009-02-23 21:54:36
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Det tänkte jag aldrig på. Jag valde revolution, will contain a robotics workstation, where astronauts will be able to control the station’s giant robotic arm.

Vet ej, när jag tänkte på robot så tränkte jag på revolution :)

2009-02-23 22:56:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: