Köpa dator ♥

Åååh, det känns som att jag alltid skjuter upp astronomi skrivandet.  Det är så att jag har hittat en grym dator, som är lite billigare på Net on Net. Dom har typ 3 skycken kvar, och kanske inte får in några nya. Jag måste dit idag och köpa datorn!
Och Net on Net ligger inte i stan, utan nära Göta älv, vid ett industri område typ :P. Det kommer att ta en tid att åka dit.
Aja, det får bli astronomi ikväll!! Eller imorgon, för jag är ledig ;)
Jag som tänkte köpa en dator nästa månad, i hopp om att hitta en ännu bättre. Men jag söker efter en dator med mycket mine i hårddisken. Denna har 640 MB, inte som dom skitdyra som har 250 typ. Så why wait ;)?
Ha det bäst!


Kommentarer
Henrik

Kan du inte övningsköra dit då? Jag övningskörde till Östersund en gång =)

2009-02-10 12:34:53
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Alm

om du vill ha hjälp med datorköp så kan du alltid rådfråga mig. Är datorbyggare på fritiden...(4 free)

ps gäller stationära PC, dock har jag bra kunskaper vad det gäller laptops aswell.

2009-02-10 16:43:57
Jonatan

Hej!!!

Jag upptäckte precis den här bloggen och har läst igenom alla inlägg =P

Gillar den verkligen, speciellt när du skriver om astronomi på ett så begripligt sätt!

2009-02-10 20:58:17
URL: http://www.milliondays.se
assi

åh vad roligt att du gillar bloggen :D tack!

Ja, jag vill inte skriva¨på ett tråkigt sätt. har man massa formler och kontiga ord så blir det automatiskt tråkigt :)

2009-02-10 22:02:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: