Tillbaka igen

Hello Sweden!
Jag är tillbaka igen, och shockad över att det är soligt i Göteborg ;). Det var hur ROLIGT som helst i Alanya, och havet var hur vackert som helst. Vi badade i Cleopatra Beach, första gången för mig.
Dock hände det en liten olycka. Jag trodde att jag tålde mycket sol, vilket jag alltid har gjort. Men jag brände ansiktet i solen, tappade skinn och det ser inte alls bra ut. Tappar skinn från axlarna också, armen är fläckig :P
Aja, nu tänker jag äta frukost och se om något nytt har hänt i astronomi världen. Jag har inte läst något astronomi alls! Har bara sett Jupiter till vänster om en fin fullmåne.
Efter det MÅSTE jag arbeta med mitt projekt, kan fortfarande inte säga vd det är :). Men jag måste verkligen arbeta med det, för snart smäller det! ^^

Kommentarer
Raghid

oj, tappa skinn? låteer inte så roligt xD

men kul att du e tbx

2009-08-06 14:35:39
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

Äntligen tillbaka! Nej, det är inte roligt att tappa skinn. speciellt när man är brun och fin, och fläckig där man har tappat det. usch

2009-08-08 14:23:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: