Sorry sorry

Hej alla!
Måste bara säga sorry. Jag uppdaterar inte alls och det beror på att jag handlar saker till min lägenhet/ lagar turkish food med mamma / städar osv. Är verkligen ledsen. Jag får helt enkelt uppdatera när jag är klar med lägenheten.
Kan väl säga att Luleå är otroligt fint, men det jag hatar med med staden är dess lokaltafik. På söndagar kommer en buss vartannan timme. Annars är jag nöjd med allt, har t.om. åkt förbi universitetet ett par gånger ♥. Måste dit ikväll och bara kolla runt.

Nu måste jag fortsätta med det hemliga projektet en liten stund. Kan säga att jag är jätte taggad. Assi ska börja sälja saker, vad säger jag inte ;). Sen på Tisdag blir det Sthlm för en annan grej :D.
Ska även åka in till Centralen och plocka upp Dilek om någr minuter. Äntligen är hon här!

Ha det så bra alla. En riktig uppdatering kommer snart, I promise!

Kommentarer
Lifesigns

Skönt att höra att du börjar stadga dig. Har du hamnat nära skolan förresten? Nu börjar i vilket fall två intensiva veckor, hoppas ni alla får det kul. :)

2009-08-17 00:15:49
URL: http://lifesigns.blogsome.com
Henrik

Jo bussarna går lite glest på söndagar...kan vara smart att köpa ett hollokort...då kostar det 12 kr per resa tror jag...tills man fyller 26

2009-08-18 15:08:59
Assi

* Ja, bussarna är inget vidare. Men skolan ligger väldigt nära mig. 5 minuters promenad dit ungefär. så jag har inget att klaga över;)



Yes, har hunnit packa upp och handla allt som behövs åt lägenheten :)*

2009-08-18 22:09:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: