Intervju med Christer Fuglesang

Hej alla!
Fick ett mail från Johan M. , som b.la. driver hemsidan Rymdkanalen. Han har även ständigt kontakt med Christer Fuglesang, vilket gör mig avundsjuk så klart ;). Jag fick i alla fall länkar skickade, som jag tänkte lägga på på bloggen.

Med jämna mellanrum börjar vi lägga upp färska Skype-intervjuer med  Christer Fuglesang på Rymdkanalen.se. Vi startar idag. Jag fick tag på honom direkt efter hans genrep inför  starten, den så kallade TCDT. Där berättar han bland annat om vilka  tester som gjorts och om ett möjligt tyngdlyftningsrekord. /Johan M.

Här har ni intervjun om ni är intresserade!

Jag följer självklart Rymdkanalen varje dag. Och jag ser fram emot fler intervjuer med min största idol!!

Kommentarer
Charlotte-Rymdkanalen

Hihi, vad kul att du följer oss... för vi följer ju dig :)

/Charlotte-Rymdkanalen

2009-08-12 14:18:41
URL: http://www.rymdkanalen.se
Assi

*självklart följer jag er. Ni har alltid dom senaste nyheterna. Och tack för att ni följer min lilla blogg ;D*

2009-08-12 23:29:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: