I Luleå nu

Good day alla!
Sitter i min lägenhet i Luleå just nu :D. Var ute och storhandlade med min mamma lite tidigare och nu håller jag på att packa upp mina väskor. En sak är i alla fal säkert, jag saknar redan Göteborg :(. Fick en hälsning från observatoriet också, vill bara dit nu! 
Nä nu tänker jag fortsätta att packa upp, och sen hålla på med ett hemligt projekt (om jag orkar). På tisdag ska jag förresten till Sthlm, säger inte vad som kommer att ske där men ni kommer att få en hint då;)  Ha det så bra alla!

Åkte förbi det här stället idag.

Kommentarer
Henrik

Välkommen upp till Luleå! Hoppas du ska trivas =)

Vill bara tipsa om Nolleperioden, den är jätterolig och nyttig. Du kommer få lära känna dina klasskompisar och vara med om många trevliga och roliga saker.

2009-08-14 21:37:37
Assi

* Tack Henrik!

Yes, jag ska vara med på nolleperioden :D Aldrig att jag missar det!*

2009-08-15 10:21:23
Thomas

Hoppas du kommer till rätta i Luleå, måste kännas kymigt att flytta långt hemifrån. Stockholm, kan det vara dags för 365-d-o-a?

2009-08-17 06:57:32
Assi

* well, jag hade hellre velat bo i Göteborg. Men vad gör man inte för astronomi liksom :)*

2009-08-18 22:13:57
Anki

Berätta lite om din mamma. Är hon omtänksam och gullig? Gillar hon astronomi hon med??

2009-08-27 15:44:36
Assi

* hmm, min mamma är inte så intresserad av vetenskap osv. Men hon stöttar mitt intresse, och ibland när jag visar e planet eller en stjärnbild så lyssnar hon. Mitt astronomi intresse har smittat av sig, t.om. hennes vänner frågar om stjärnbilder.

Ja, hon är väldigt omtänksam och stöttar mig som sagt till 100 % ;)*

2009-08-29 11:30:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: