Hur ser solsystemet ut om 20 år?

Hej alla läsare!

Sorry för en dålig uppdatering. Jag känner mig lite stressad just nu. Nästa vecka startat Vetenskapsfestivalen igång och jag ska då jobba på observatoriet. Vi ska prata om bl.a. framtidens rymdfärder, samt månlandningen. Hur kommer våra rymdfärder att se ut om 20 år? Jag måste göra en power point presentation om det, men vart ska jag börja?
Vad säger ni, hur ser solsystemet ut om 20 år? Jag tror att vi kommer att ha månbaser, men den första människan har nog inte besökt Mars då. Det kommer att ta lite längre tid.

Sen ska jag även föreläsa i Göteborg om 3 veckor. Måste börja på det föredraget också! Åh, ser ut som om bloggen kommer i andra hand igen.  Jag är fortfarande rymdgalen, men det känns som om jag inte visar det så mycket på bloggen nu för tiden. Är som den vanliga Assi, men mitt intressa har ökats med 20 % ;). Får bli riktigt grymma Assi inlägg när allt är över!

Nä nu måste jag sova. Imorgon ska jag undervisa min syrras klass! God natt alla! // Rymd-Assi

Kommentarer
Henke larsson

Helsingborg <3

2011-11-14 14:32:18
URL: http://HIF.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: