Universeum imorgon. Hur kul som hellst!

Hej alla!
Jag känner hur jag sakta blir nervös. Imorgon gäller det!! Föreläsa i Universeum, min första föreläsning! Vet inte vad jag ska känna,  är både glad, stolt, nervös ja allt möjligt. Kommer att bli hur skoj som hellst!
Nu måste jag gå igenom det jag ska säga over and over again. Det ska sitta i huvudet till slut! Därför får det bli svarta hål, del 3 imorgon istället :). Ni klarar er nog.

Och era dumsillar, det här är ingen galaxhop. Ni måste titta riktigt noga
på bilden, för då ser ni en dold mening ;). Grym bild hehe.

Det står. WE apologise for the inconvenience ;)  Go'natt alla!

Kommentarer
Lina

det står ju faktiskt "we apologise", annars skulle det vara "an apologY". men snygg bild ändå, verkade vara en del som gick på det haha

2009-04-02 11:36:35
URL: http://leajonsson.blogg.se/
Assi

Ja, det är ju sant ;) Sorry hehe

2009-04-02 15:01:10
christofer

Det står t o m "we apologise for the inconveiniency"! :-)

2009-04-02 21:51:04
URL: http://www.gakforumet.tk
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: