Ska bli Sveriges nästa "STORA" astronom ;)

Hej igen!

Äntligen hemma säger jag bara. Ska man till Sthlm så ska man vara där i högst 2 dagar. Inte 5! Passade på att träffa några kompisar också. Kändes som om jag hade varit borta i 2 år! har även läst tidningen Origo :). En bra intervju tycker jag! Nu hoppas jag bara på att någon LTU lärare läser artikeln, för den här tidningen får ALLA lärare i hela Sverige :)
Med detta sagt vill jag säga Go'natt! Imorgon börja "the real life", dvs. ska övningsköra kl. 13 och jobba. Men först måste jag titta på Scrubs :D Just det, JD (Zach Braff) var i Sthlm samma vecka som jag. Fan att jag missade honom! Han är så söt.


Kommentarer
Anonym

Du får snart börja gå på kändisfester och sånt =)

2009-04-07 22:45:22
Assi

heheh. Ja om jag blir bjuden så :P

2009-04-07 22:47:56
Raghid

aa hehe =)



skiit coolt o vara med i tidningar, + det ska du säkert bli, next fuuglesang ;-)

2009-04-07 23:02:38
URL: http://raggee.blogg.se/
Assi

Jag hoppas det :D verkligen hehe

2009-04-07 23:05:30
DileeeeeK

~~



Även om det går som tyngst och alla tvivlar.

Låt dem tvivla. Även om alla snackar skit. Låt dem snacka.

Håll huvet högt, högre, Högst.



Även om du ramlar. Kliv upp igen.

Även om du är ängslig, ensam. Hitta modet.

Bli odödlig, odödligare, odödligast.





Även om du inte orkar. Finn energi. Även om du inte kan. Försök.

Tappa inte respekten. Självrespekten. Livsrespekten.



Lär dig av motvinden, och håll i medvinden så hårt du kan.

Att våga misslyckas är att utvecklas ...



~ ~



~Skit skön dikt! Älskar den ;) Haha.. Ville dela me mig..

2009-04-08 01:07:19
Assi

oj oj oj Dilekoo :P. Den var bra ^^ Gäller oss båda!!!

2009-04-08 11:18:19
Dilekkk :)

Haha jaa den e grym ;) Yes it does;)

2009-04-08 13:35:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: