failure is not an option

Håller på att skriva om framatida rymdfärder, rymdkapplöpningen då och nu och lite annat intressant. Det är det jag ska prata om när Vetenskapsfestivalen startar. Och jag är den person som ska "bestämma" under Vetenskapsfestivalen, jag har ansvaret. Ingen annan vill eller hinner. What a dream!
Jag kommer ihåg när jag var liten och gick på astronomi föreläsningar. Såg dom ansvariga gå runt med orange t-shirtar med Vetenskaps festivalens logga på. Jag tänkte, en dag ska jag också bära en sådan t-shirt. Och nästa vecka ska jag ha på mig t-shirten och guida! Det ska bli otroligt roligt! I love astronomy and I always will! En dag ska ni se mig med ESA loggan på armen! Säger bara se upp ESA, har många idér på gång just nu för er! God natt alla!


Den här bilden har jag framkallat och har den i mitt rum som inspiration.
Om den här bilden inte hade funnits så hade jag nog inte gillat astronomi
så mycket som jag gör just nu.
FAILURE IS NOT AN OPTION!!!

Kommentarer
Stjärnskådaren

Snart är vi tillbaka på Månen!

2009-05-01 20:18:53
Assi

det är jag säker på!

2009-05-01 22:56:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: